Categorii
Seo

Recenzie de film: Inherent Vice de Paul Thomas Anderson

Nu sunt prea multi realizatori care sa poata seta un film in 1970 si sa stie cum sa faca machiajul pentru ochi feminin exact. Dar Paul Thomas Anderson o face: in Inherent Vice, femeile sunt in general vampii hippie din sudul Californiei, dar umbra lor de ochi de coral si genele acoperite cu rimel sunt inca blocate in anii ’60 ai Liz Taylor. 187.almatybala.kz Pare un detaliu perfect realizat.

Inherent Vice este o poveste de detectiv murdara si murdara, situata in Los Angeles, iar filmul este cam in 1970, la fel cum este vorba despre detectarea a ceva. www.castle-infinity.com Se reduce la momentul in care eliberarea ciudata a contraculturii incepuse sa se descompuna. Joaquin Phoenix, actionand cu ceea ce a devenit fuziunea sa caracteristica a exteriorului viu si a interiorului vag si vag, interpreteaza rolul lui Larry „Doc” Sportello, un detectiv hippie subred care este mereu lapidat. golocalclassified.com Filmul isi joaca dizolvarea cu comedie a ochilor sangerosi, adesea intr-un mod destul de evident, dar faptul ca Doc observa totul printr-un obiectiv de detasare cetoasa nu inseamna neaparat ca este in dezavantaj. Gluma filmului este ca ceata drogata a lui Doc poate fi un mod la fel de bun ca oricare altul de a da sens unei lumi in care libertatea a devenit o forma intoxicata de coruptie. urku.org.in

Phoenix, cu parul lung si gras, o jacheta a armatei americane batute, si perciunile de carne de oaie, care il fac sa semene cu John Lennon in perioada de sfarsit de saptamana pierduta de la inceputul anilor ’70, arata categoric dezordonat – puteti mirosi cat de rar Doc scalda – dar actorul, asa cum a demonstrat in genialul documentar fals Sunt inca aici, este un expert in transformarea abandonului in ceva ciudat de carismatic. In Inherent Vice, te fixezi pe Doc, stiind ca sinceritatea lui slaba si reactiile ametite si cu miscare lenta il fac sa fie la fel de aproape de un centru moral pe cat va avea filmul. binika.india77.com In scena de deschidere, el sta in jur cu Shasta Fay Hepworth (Katherine Waterston), fosta sa flacara salbatica, care ii cere ajutorul pentru un puternic dezvoltator imobiliar suburban cu care a dormit. Se pare ca el este tinta unui complot de rapire,

„Comedia groazei”

Inherent Vice este prima adaptare autorizata a unui roman Thomas Pynchon. q97779c8.beget.tech Dar cartea, publicata in 2009, nu este una dintre jeremiadele suprarealiste ale lui Pynchon, de genul care te poate lasa dorind ca James Joyce sa nu se fi nascut niciodata. Este mai aproape de un roman al lui Elmore Leonard despre acidul rau. www.smokymountainadventurereviews.com Povestea de baza se intoarce chiar inapoi la Chandler si Hammett, cu Los Angeles tratat ca un labirint de perversitate: eroul nostru sare de la un personaj ciudat ciudat la urmatorul si fiecare intalnire ofera o alta mica piesa a puzzle-ului, dar ceea ce adauga cu adevarat to este un tur ghidat al decadentei fulgurante din LA. In ton, Inherent Vice a fost influentat major de clasicul lui Robert Altman The Long Goodbye din 1973, in care Altman a aruncat-o pe Philip Marlowe de Chandler (interpretat de un strabism, balbaindu-l pe Elliott Gould) chiar in jacuzzi-ul pulsant din anii ’70 ai sexului si drogurilor. www.bokkmarking-signs.win Anderson imita gluma esentiala a filmului lui Altman – ca, atunci cand contracultura si-a pierdut idealismul (si si-a ridicat hedonismul), a devenit la fel de egoist sinistru ca lumea pe care a fost conceputa sa o rastoarne. A inceput sa se contopeasca cu acea lume, pe masura ce ghiveciul, pastilele si orgiile au transformat cultura hippie intr-un nou brand, chiar mai salbatic, al narcisismului de masa. sp-samur.ru Inherent Vice este stabilit la anul dupa crimele de la Manson si este plin de paranoia unui moment in care fiecare hippie, cel putin in Los Angeles, a ajuns sa para un potential membru al unui „cult” periculos. Filmul – ca, atunci cand contracultura si-a pierdut idealismul (si si-a clatinat hedonismul), a devenit la fel de egoist sinistru ca lumea pe care a fost conceputa sa o rastoarne. night.jp A inceput sa se contopeasca cu acea lume, pe masura ce ghiveciul, pastilele si orgiile au transformat cultura hippie intr-un nou brand, chiar mai salbatic, al narcisismului de masa. Inherent Vice este stabilit la anul dupa crimele de la Manson si este plin de paranoia unui moment in care fiecare hippie, cel putin in Los Angeles, a ajuns sa arate ca un potential membru al unui „cult” periculos. www.romeo-bookmarks.win

• kmkz
  • youtube
  • comisarul
  • posta romana
  • traduceți
  • protv live
  • my vodafone
  • xxx porno
  • favi
  • messi
  • revisal
  • jocuri online
  • dex
  • survivor
  • calculator
  • vremea targoviste
  • igg games
  • turnul sfatului
  • harta romaniei
  • dinamo

Filmul – ca, atunci cand contracultura si-a pierdut idealismul (si si-a clatinat hedonismul), a devenit la fel de egoist sinistru ca lumea pe care a fost conceputa sa o rastoarne. A inceput sa se contopeasca cu acea lume, pe masura ce ghiveciul, pastilele si orgiile au transformat cultura hippie intr-un nou brand, chiar mai salbatic, al narcisismului de masa. torgi.gov.ru Inherent Vice este stabilit la anul dupa crimele de la Manson si este plin de paranoia unui moment in care fiecare hippie, cel putin in Los Angeles, a ajuns sa arate ca un potential membru al unui „cult” periculos.

Anderson este un vrajitor cu actori si, de data aceasta, este specializat in genul de casting neobisnuit care va atrage atentia ori de cate ori apare o vedeta notabila intr-un „Uau! Chiar?” un fel de rol care pare cumva personalizat pentru fiecare dintre ele. orlovtrotter.ru Doc are intalniri cu un super-patrat, politist LA, taiat de echipaj, interpretat de Josh Brolin ca un fascist stralucitor care pare sa stie ce se intampla cu toata lumea, in afara de el insusi – cel mai mare indiciu in acest sens este modul in care continua sa-si arunce falica, banane congelate acoperite cu ciocolata. Owen Wilson joaca rolul unui muzician hippie care este un informator subteran pentru FBI si care trebuie sa se comporte ca un public public pentru a-si mentine acoperirea. zaneahot207.xtgem.com Iar Jena Malone, cu o maniera atat de treaza incat este infioratoare, este fosta flacara a lui Wilson, o fosta drogata si mama singura.

Inherent Vice este pus in scena ca o divagare stiintifica, o comedie de groaza, care continua sa ameninteze ca va revarsa in farsa. kosmetologij.ru Filmul prezinta un cartel al heroinei indo-chineze, Coltul de Aur, care va face orice pentru a-si proteja interesele, chiar daca asta inseamna infiintarea unui consortiu de stomatologi ca acoperire. Corporatia falsa este condusa de Martin Short ca un lech de culoare purpurie, cu cocaina, si la inceput ne gandim: grozav, un Martin Short malefic! Dar desfranarea sa este jucata strict pentru ras, ceea ce naufragiaza puterea rolului sau in complot. sergiubaluta.com La un moment dat, seducatoarea Shasta apare pentru o scena extinsa in casa de pe plaja a lui Doc si dureaza aproximativ 10 minute sa se prezinte ca fiind genul de floare tentanta americana de care s-a pradat Charles Manson. Waterston se transforma intr-o piesa infricosatoare de actorie, dar ce anume face aceasta scena in film? Inca nu am idee. mbdou-vishenka.ru

Inherent Vice are o atmosfera oribila si adesea distractiva de degradare, ca o fata zambitoare putrezind din interior. Cu toate acestea, exista o adevarata limita a placerii sale. www.mapleprimes.com In aceste zile, practic trebuie sa fiiun detectiv pentru a viziona un film al lui PT Anderson: el inca stie sa conduca publicul printr-o poveste, dar intr-un mod prea calculat pentru a arunca vapori de obscuritate. Noul film nu este la fel de inteles in mod deliberat ca Maestrul, in care povestea despre un guru de auto-ajutorare si ucenicul sau avariat era o metafora plutitoare, fara niciun context social sau emotional adevarat. www.bausch.co.jp Cu toate acestea, problema cu Inherent Vice este ca inima ei intunecata continua sa se schimbe. Asta ar trebui sa fie ideea: 1970 nu era despre definitii, omule! Era vorba de lipsa definitiei. www.girisimhaber.com Cu toate acestea, aceasta neclaritate transforma filmul intr-un fir de detectiv care este captivant dezordonat in jurul marginilor, dar atat de studios descentrat incat, pana la urma, abia are un centru.

★★★ ☆☆

Daca doriti sa comentati aceasta poveste sau orice altceva pe care l-ati vazut pe BBC Culture, accesati  pagina noastra de  Facebook sau trimiteti-ne un mesaj pe Twitter .